Wicked Campers Sydney's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Wicked Campers Sydney

2.8

About this business

Location details

23/25 Erskine Rd, Caringbah, NSW, 2229, Australia

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon9:00 a.m. to 3:00 p.m.
Tue9:00 a.m. to 3:00 p.m.
Wed9:00 a.m. to 3:00 p.m.
Thu9:00 a.m. to 3:00 p.m.
Fri9:00 a.m. to 3:00 p.m.
Sat9:00 a.m. to 11:00 a.m.
SunClosed
2.8509 reviews
Select a rating
Irazola N.'s profile image
Irazola N. 
4 months ago

To begin with, they kept us waiting an hour to pick up the van without anyone telling us anything, only to finally give us a completely different van from the one we had booked. That van turned out to be defective and broke down after just four hours. The company’s management was terrible. They were basically going to leave us stranded in the middle of the road overnight. After a lot of insisting, they finally sent a tow truck to take us to the nearest Bunnings to buy a drill. You’re probably wondering why — just like we did... read more

Business response:

Hi Irazola, thank you for taking the time to leave a review. Whilst it is an unconventional fix, it was deemed the best of the options Roadside could have advised. If you were to be towed back to Sydney for repairs, it would have taken a lot longer to sort out as we had no other vehicles available (hence why you were given a different vehicle to what you booked). Roadside would not advise a customer to do something that causes any risk, and upon following instructions you were able to complete your trip, traveling from Port ... read more

Andrea's profile image
Andrea 
4 months ago

I was extremely disappointed. The van had a keyless fob but the ignition was faulty, i got stuck a couple of times for hours, unable to start the van, it was incredibly stressful and the "roadside assist" was a guy in the Gold Coast who was not helpful. I wouldn't recommend using Wicked. 

Business response:

Hi Andrea, thank you for taking the time to leave an honest review. We are very surprised to here that this has happened, so we apologise that these issues occurred. This is not typical of us and we would never aim to provide this kind of service. Thank you for your honesty. 

Marvin L.'s profile image
Marvin L. 
5 months ago

Got the wrong car, way older with the worst fuel economy. (Also, they missed to tell me that they hold the bond of 1000$ for 30 days even after I dropped the car off.) Will never do it with Wicked again AND definitely tell my friends and people in the hostel about it when asked. With every other company I got the bond 1-2 days after the drop off back and GOT THE RIGHT CAR. The Bumper Sticker is a Joke? Please feel free to give me support about my case, I have the right to get some fuel money back,… 

Business response:

Hi Marvin, as per the terms of our relocation deal you pay $1 per day with a $1000 bond that gets returned to you if the vehicle is given back in good condition. You were given a vehicle that has the exact same facilities as every other vehicle of the category, making it very much worth the price of $1 per day for a vehicle that you can sleep and cook in, even if it is a slightly different model. 

LAURA .M's profile image
LAURA .M 
6 months ago

I’m giving a 2/5 rating because I was very disappointed with the service. We had booked a 6-night trip from Sydney to Brisbane. When we arrived in Sydney to pick up our Scooby Doo van, they couldn’t find our reservation. They took us to the van area and tried to give us a different vehicle (a 2-seater, even though we were 3 people). After 1 hour and 30 minutes of waiting, they finally gave us the van we had originally booked. Once on the road, we realized there was no air conditioning in the vehicle. So we opened the windows... read more

Business response:

Hi Laura. We’re really sorry for the rough start with your Sydney pick-up. The delay in locating your reservation was due to a rare technical issue on our end, and we completely understand how frustrating that must have been. We also apologise for the lack of air-conditioning and the broken window motor — definitely not the comfort we aim for. Just to clarify, our vans don’t come with extra items like bed linen or pillows and we don’t advertise curtains — everything in the van is kept simple; including only providing cups in... read more

Fabio's profile image
Fabio 
8 months ago

I gave 1 star, only because it didn't broke down and take us to our destination. The van was very old and tape all together(very bad), it was hard to drive because the wheels were not centered so the van was moving on the left by himself and when I told them, all I get was "we have new and old van in our fleet and this is what you paid for" (also wrong because the picture was different and "the picture is visual" that they told me wasn't written anywhere). I wanted to post a nice video on YouTube but it was to messed up that... read more

David's profile image
David 
8 months ago

The feel good van battery went flat overnight - every night despite unplugging everything and running zero accessories- on one occasion it was so flat we couldn’t even open the doors… clearly this vehicle is not suitable for rental without remedy 

Emily's profile image
Emily 
9 months ago

The Melbourne depot was a little out of the way for us and could benefit from being closer to the airport. That said, the after-hours pickup process was straightforward and easy, which we really appreciated. The vehicle itself was well set up for our trip and had plenty of space for two females who tend to overpack. We slept comfortably and especially liked the fan above the bed, which made a big difference. Unfortunately, we experienced a tyre blowout the day before returning the vehicle while driving on a busy highway. Thi... read more

Business response:

Thanks for leaving such detailed feedback, Emily! We’re glad the van had plenty of space, the fan kept you cool, and that after-hours pick-up was easy. Tyre blowouts can happen any time on the road, so we’re glad you had the extra damage cover — you’ll be reimbursed for the tyre, which is one less headache on the road. Please send us the receipt to admin@wickedcampers.com if you havent done already so we can reimburse you. We’re also double-checking that all our vans have the necessary tools and safety gear, so no one else e... read more

Lisa Garnsworthy's profile image
Lisa Garnsworthy 
11 months ago

The van I received was unsafe, poorly maintained, and falsely advertised. It had a known transmission fault that caused it to overheat repeatedly, forcing me to pull over several times. Roadside assistance told me to “safe to proceed - just drive under 100km/h” — on a 130km/h highway - this is totally unacceptable and unsafe. The replacement van required fixing in a remote location. Several listed features were missing or broken, including a reversing camera that didn’t work. The depot handover was rushed and incomplete, res... read more

Business response:

Hey there, thanks for sharing your feedback! We understand your bond refund took a little longer than the 7–30 day timeframe outlined in our T&Cs, and we’re glad to see it’s now been finalised. Mechanical issues can sometimes happen on the road, but our roadside crew always works to get travellers moving safely. Your comments have been passed on to our team for review — feedback like this helps us keep improving the Wicked way. — The Wicked Campers Crew 

Graham H's profile image
Graham H 
a year ago

To anybody thinking of hiring Wicked Campers be very careful be very aware. My hire in one word DIABOLICAL & very stressful . PROBLEM No.1: Relocation hire was confusing Hobart to Melbourne stated camper free (prebooked ) on Bass Strait ferry, only pay for the drivers fare, wrong all relocations out of Hobart stated same in reality I had to find a booking for the vehicle & myself & pay everything. PROBLEM No.2: Bond & booking fees $1100 for hire, their policy statement says bonds refunds take 30 days after drop off maybe ear... read more

Business response:

Hello Graham, We're truly sorry to hear your experience didn’t meet your expectations. We’re reviewing your comments internally to ensure we learn and improve. If you’d like to tell us more, please don’t hesitate to get in touch at admin@wickedcampers.com. All the best, The Wicked Campers Team 

Frequently asked questions about Wicked Campers Sydney

How is Wicked Campers Sydney rated?

Wicked Campers Sydney has a 2.8 star rating with 509 reviews. 

When is Wicked Campers Sydney open?

Wicked Campers Sydney is closed now. It will open at 9:00 a.m.