This profile has been claimed by the business owner or representative.
858 Nudgee Road, Northgate, QLD, 4013, Australia
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 06:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Tue | 06:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Wed | 06:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Thu | 06:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Fri | 06:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Sat | 8:00 a.m. to 2:00 p.m. | |
| Sun | Closed |
The removalists significantly damaged the decking timber and stairs on the property we were vacating. Ready Movers are not responding to my claim form, despite repeatedly following up over four weeks. The property settled today and the matter is still not resolved.
Business response:
Hi Claire, We are sorry to hear that you were dissatisfied with your experience. We received your formal claim lodgement on 20 July 2026 and completed our investigation on 30 July 2026, within the claim process timeframe of 7–10 business days from lodgement. As this relates to a private claim, we are unable to discuss the specific evidence or outcome publicly. The findings of our investigation have been provided to you directly, and we remain available to consider any new supporting information you may wish to provide. Thank... read more
Furniture was broken in transit, claim lodged, no response from customer service. Would not recommend this company
Business response:
Hi Nicole, we’re sorry to hear about your experience and the delay in communication regarding your claim. We have now spoken with you directly and are currently arranging the necessary repairs. Thank you for giving us the opportunity to address this matter, and we will continue to keep you updated as the repairs progress. If you wish to contact me directly please email claims@readymovers.com.au or call +61 468 036 619 Thanks, Leita Green
Drivers were an hour late for the move, they broke a light bulb in the staircase leading up to my apartment (also did not clean it up). Movers also broke a curtain rod holder during move. I have reached out to the company with a 2 calls and an email, still no response! If i could give this a 0 star rating I would.
Business response:
Hi Tee, Thank you for taking the time to share your feedback. We are sorry to hear that your moving experience did not meet your expectations. We acknowledge the concerns raised regarding the crew’s arrival time, the final charges and the reported property damage. Your claim was received and is currently being reviewed in accordance with our claims process. Our team will continue to communicate with you directly while we investigate the circumstances and work towards an appropriate resolution. We appreciate your patience and... read more
So where do I begin. Firstly they tell me 5 - 7 days, then I find out it is business days so I am sitting in a house interstate with no furniture for a week. Then I find out they opened my container and put other peoples stuff in there!! Then when I try to make a claim for rubbing marks on my outdoor setting they reckon it has been recorded as a marked already table... Really great get you sucked in service then boom once they have you and your money you are treated like rubbish. I would not use this company again!!
Business response:
Hi Justine, Thank you for taking the time to share your feedback. We are sorry to hear that you were disappointed with your experience and the outcome of your claim. Prior to your move, our sales consultant advised via text message that the estimated transit timeframe was 5–7 business days when you asked how long your belongings were expected to be in transit. While we understand that being without your furniture during an interstate move can be difficult, interstate transit timeframes are estimates and are calculated in bus... read more
Moving from a 3 bedroom townhouse to a 2 bedroom apartment. I was asked to pay on the guys phone without any ability to see the cost breakdown. Turns out it was double the actual price, and the finance finance department were required to reimburse me. Additionally they damaged a ceiling fan on the townhouse I was leaving. This now needs replacing.
⭐ 1/5 — Deeply disappointing service and worse customer response If you're considering Ready Movers for a motorcycle, please read this first. I paid them to transport my Harley-Davidson Street 500 XG from QLD to WA. The motorcycle was freshly serviced with a BRAND-NEW battery fitted immediately before handover — documented on the service invoice I provided to them. It arrived in Armadale with the battery completely dead. Their response? A copy-paste denial. They listed every possible reason a battery could discharge in trans... read more
Business response:
Hi Soukhya, We are sorry to hear you were disappointed with your experience. As advised during our claims review, your motorcycle was delivered without any visible transit damage and our investigation found no evidence that the battery issue was caused during transport. Motorcycle batteries can discharge for a number of reasons during extended transit or storage periods, including inactivity and internal battery conditions, which are outside of our control. We also note that Ready Movers is not liable for the internal workin... read more
They only picked a part of the list and left the majority behind. I had asked for bike and other couple of household items, they came in to pick up the bike and when followed up they have no update about rest of the order. It's so frustrating, as I no longer leave and the whole point is it to get this logistic service is to get everything smooth but they have given me hard time. And no answer at all, they want us to settle the payment before the pick up now I have paid complete only the bike. I have been reaching them since ... read more
Business response:
HI Soukhya I can help you please provide your name on booking or phone number and i will sort it straight away Or call me Ernest 0408156074
Would not recommend at all. This was the worst experience I’ve had—furniture arrived broken and chipped, the movers struggled to understand communication, and the company has not responded to any follow-up.
Business response:
Hi Emma, My name is Ernest Ward, General Manager. I have just seen your 1-star review and I’m sorry to hear about your experience. I will be conducting a full investigation and will take ownership of your claim to resolve this matter as quickly as possible. I can see in our system that the claims team has sent you a claims form; however, we have not yet received a completed submission to proceed. In case you haven’t received the email, please use the following link to submit your claim: https://form.jotform.com/2606687787460... read more
3 bedroom home move - medium distance in the same state. It was noted on pick up the 2 staff members were clearly in a rush and pressured for time - my belongings and personal items were NOT packed with care, when I unpacked I found many broken or damaged items. The attitude of one of the drivers made me feel very uncomfortable, especially when I asked him to retrieve a wet tea towel he had packed, he made it very clear he was very angry about being politely asked to remove the wet towel which would have caused mould and pot... read more
Business response:
Hi Liz, thank you for your feedback—we’re really sorry to hear about your experience. This is certainly not the level of care or professionalism we aim to deliver, and we understand how frustrating and disappointing it must have been to find items damaged and to feel uncomfortable during the move. We take concerns like this very seriously. Our claims department has been notified and will be contacting you today to assist further and work towards a resolution. We truly appreciate you bringing this to our attention, as it help... read more
Ready Movers has a 4.8 star rating with 2,622 reviews.
Ready Movers is closed now. It will open tomorrow at 6:00 a.m.