Rivers & Co Sanctuary Cove's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Rivers & Co Sanctuary Cove

4.5
  • Hope Island, QLD

About this business

Location details

Shop 46E Sanctuary Cove Village 4601, Masthead Way, Hope Island, QLD, 4212, Australia

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon11:30 a.m. to 9:00 p.m.
Tue11:30 a.m. to 9:00 p.m.
Wed11:30 a.m. to 9:00 p.m.
Thu11:30 a.m. to 9:00 p.m.
Fri11:30 a.m. to 9:30 p.m.
Sat11:30 a.m. to 9:30 p.m.
Sun11:30 a.m. to 9:00 p.m.
4.52,399 reviews
Select a rating
Jason V.'s profile image
Jason V. 
a year ago

Dined on Tuesday evening 8/4/25 at 7pm. Waitress was not very friendly, couldnt order half a dozen oysters only 5 or 10 also couldnt order the wings as a main serve for one of my children that didnt really like anything else on the menu. The steak my wife had was over cooked, i ordered the Tbone sharing steak and was asked who i would be sharing it with, i ordered this for myself. The steak was tough and lacked flavour. We dined at ioseco and the fireplace both located in the village and they accommodated whatever we wanted... read more

Chris E.'s profile image
Chris E. 
2 years ago

This place used to be great... but lately the food has taken a huge nose dive. The stakes where barely passable. The fries should have been the first warning. They came out soggy and miserable. I complained the waiter and he promptly took them back to the kitchen only for the cooks to refry the exact same fries again... Double fried fries are just disgusting for a $14 side dish. I was already prepared for what was to come... because if you cant even get fries right how can you get steak right? For the steaks, we boug... read more

Tom B.'s profile image
Tom B. 
2 years ago

We normally head to Cavs Steakhouse when we are in need of a good steak. This time we thought we would give you guys a try. Booking was easy Venue was Loverly Service was great Starters (garlic bread) was sensational However Mains were less than impressive! My wife’s steak 200 g eye fillet was average, looked like a strange end cut, Crispy polenta was cold and the slaw was underwhelming. My steak 250g Rib Eye was disappointing to say the least- MB5+ ?? Chewy and tasteless. And the sides the same as listed above. I am sorr... read more

Zenda W.'s profile image
Zenda W. 
2 years ago

Need to be popped down a few pegs as they have recently deleted all their google reviews and trying to pretend they are a true 4.8 when its probably more of a 3 star joint when you factor in that no one has any idea whats going on during dinner service. The service is so awfully slow, be prepared to spend 2+ hours here. They served raw food after waiting hours for it and then not offered a refund and instead insisted we wait for the meal to be made again.. 

Business response:

Good Afternoon Zenda, Unfortunately, Google doesn't allow us to delete reviews so our star rating is indeed correct. Zenda we are so sorry that you were not happy with your experience at Red's Kitchen & Bar. We have investigated your feedback and are somewhat confused. Your party started to arrive at the venue from 5.36PM, your first order was placed at 5.46PM and your entree's and mains at 6.01PM. Your steak was not cooked to your liking when it came out at 6.27PM so we immediately replaced this for you. This can happe... read more

Rod's profile image
Rod 
2 years ago

Pretty disappointed to be honest. Sunday lunch took a long time to be delivered. The menu was unimaginative and the barramundi was either old or frozen. The location is great however and staff were polite and efficient. 

John G.'s profile image
John G. 
2 years ago

Service was good Felt everything was over cooked with oil The ribs were over cooked The barramundi was tasteless & overcooked So the Chef should review his technique!! We will not be returning Hope this helps 

Tyronne E.'s profile image
Tyronne E. 
3 years ago

Went for my Birthday dinner Was Absolutely Awesome Staff was Absolutely Awesome Food and Atmosphere was Absolutely Awesome Definitely going back again 

Tyronne E.'s profile image
Tyronne E. 
3 years ago

Celebrated my birthday Food was awesome Staff was awesome Definitely return visit on my calendar 

Frank P.'s profile image
Frank P. 
3 years ago

We and had 3 course lunch, drinks service and waiters were sound. The food however was way below any acceptable standard…… lamb ribs were old and dry reheated versions, while 2 serves of barramundi battered were severely overcooked and very burnt. The pate’ was fine and the cauliflower dish looked and tasted unpalatable. The fish still repeating some hours later….oof 

Frequently asked questions about Rivers & Co Sanctuary Cove

How is Rivers & Co Sanctuary Cove rated?

Rivers & Co Sanctuary Cove has a 4.5 star rating with 2,399 reviews. 

When is Rivers & Co Sanctuary Cove open?

Rivers & Co Sanctuary Cove is closed now. It will open at 11:30 a.m.